Luki + GoldieNakon dugog i mukotrpnog vijećanja, Sam' što nije ekipa odabrala je najbolje i najoriginalnije fotke na temu Noći vještica. Podsjetimo, cijeli smo vas prošli tjedan polako uvodili u "halloweensko" raspoloženje, a na kraju smo neke od naših čitatelja odlučili i nagraditi. Stoga, čestitajmo zajedno troje čitatelja i fotografa, a ostalima poželimo više sreće u idućim natječajima!

Prvu je nagradu osvojila fotka naše drage Luki, točnije, njene male trudnice Goldie. Ona se za Noć vještica maskirala u medicinsku sestru, a mi joj želimo sreću i puno malih zdravih psića!

Luki + Goldie
Na drugome je mjestu izvrsni fotograf Wekster, koji nam je u nekoliko fotografija dočarao što je radio prošle Noći vještica. Vidimo da mu ne nedostaje mašte, što se može primijetiti i u njegovoj knjizi, Book of Weirdness, koju je prošlog Halloweena izdao, stoga mu neće nedostajati niti nagrada! Živio nam Wekster!

Wekster
Na trećemu je mjestu multitalentirana Pinkeye! Osim što pravi genijalan i pomalo "uvrnut" nakit, zna dobro i fotkati, što je itekako vidljivo na haringama. Njezin nam je uradak utjerao strah u kosti, a mi ćemo joj uzvratiti jednom nagradicom.

Pinkeye
No, prijeđimo malo na Sam' što nije ekipu koja se odlično provela na Noći vještica. Večer je započela višesatnim maskiranjem, nastavila se na partyju u lokalnom kafiću, a završila tko zna gdje u ranim jutarnjim satima. Prenosimo vam samo djelić lude atmosfere na nekoliko fotografija. Dogodine!

Halloween

Halloween

Halloween

Halloween

Halloween

Halloween

Sam' što nije ekipa
03.11.2008. u 19:16 • 8 KomentaraPrint#